גאווה ישראלית

ביום העצמאות היה לי הרבה זמן לחשוב לעצמי (ושוב תודה למזג האוויר ששינה לי את התוכניות)
האם יש דבר כזה חלון ראווה ישראלי?
למי שיצא לעקוב אחרי הפוסטים כאן בטח יודע שאני מעלה פה בעיקר השראה מחלונות ראווה בחו"ל.
אז יצאתי לסיבוב קצר בקניון הקרוב וגיליתי שאפשר לצאת עם לא מעט השראה ובעיקר חיוך על השפתיים כי בכל זאת זה עיצוב תוצרת הארץ :)
נכון שהגישה הישראלית לעיצוב חלונות עדיין שונה מזו של חברנו בחו"ל.
לצערי יש לא מעט חנויות שעדיין מעדיפות להציג את כל מרכולותן בחלון ללא כל אמירה עיצובית,
אבל לשמחתי יש עדיין כמה חנויות שלא מביישות ועומדות בסטדנרטים בינלאומיים.
רשת הנעליים "שופרא" היא אחת מהחנויות האהובות עליי.
חלון הראווה שלהן מעוצב תמיד בצורה מקורית וקשה להתעלם ממנו.
החלונות שלהם לרוב מתייחסים להוויה הישראלית.
מה שמיוחד בו כל כך הוא זה שהחלון לא מנסה להיות שיווקי בכל הכוח.
אני אוהבת במיוחד את הפרשנות האישית וההומורסיטית שהם מציעים למושגים ומשפטים שלקוחים מהיומיום שלנו.
אבל למה להמשיך לדבר כשאפשר פשוט לשטוף את העיניים?

אחד מהחלונות היותר ותיקים (אי שם בתחילות שנות ה-2000) אבל האהוב עליי במיוחד עוצב בהשראת המשפט - רוחות של קיץ.
לדעתי הכניס משב רוח רענן (תרתי משמע)


sale קליט במיוחד!

חלון שעוצב לרגל המשחקים האולימפיים בבייג'ינג ב 2008, 
אני חושבת שגם אם החלון היה מוצג היום הוא היה יכול להיות אקטואלי מתמיד.
למקומות, היכון, קני...

 עוד שימוש מעולה של גלגלי ההצלה המתנפחים אבל הפעם כאלו שגורמות לך להזיל
 ריר מהפה!
כמה פשוט ככה טעים!




ממשיכים לשחק באוכל

שוק התבלינים והנעליים של שופרא

 אם בבגרות היו כאלו שאלות הייתי מצליחה בקלות להוציא 100

התמונות מכאן
החלונות של רשת האופנה STORY גם הם מקוריים במיוחד, מה שאני אוהבת בהם זה שהקונספט העיצובי לא בהכרח קשור לקולקלצייה וזה מה שמייחד אותם.

גם בסטורי עיצוב החלון מתחיל בדרך כלל  ממשפט שמהווה את הקונפסט לעיצוב


לשטוף את העיניים בצבעים

אם גדלתם בשנות ה-90 בטוחה שהחלון הזה יעורר בכם רגשות נוסטלגים במיוחד

עיצוב טוב בעיניי הוא עיצוב שמשלב בתוכו אלמנטים גם מעולמות תוכן אחרים.
יש בזה הרבה הומור ואי אפשר שלא לעצור ולבחון מה יש בכל צנצנת.
התמונות מכאן
ואם במטבח עסקינן,אז הנה מטבח ישראלי תוצרת המשביר לצרכן.

ולסיום חלון ציוני במיוחד של החנות "דניאלה תוצרת הארץ"
למי שיצא לבקר בחנות יוכל להעיד שבחנות קיימת אווירה ישראלית במיוחד.
בכל זאת, לא כל יום רואים את בן גוריון בשמלה אדומה
ולתפארת מדינת ישראל



תגובות