Be my valentine?



בסוף השבוע  האחרון חגגנו את יום האהבה או את היום הכי זוגי ודביק בשנה,

תלוי לאיזה פלח באוכלוסיייה אתם שייכים.
אני דווקא מאוד בעד לחזק את הזוגיות אבל לא חושבת שהכל צריך להתנקז ליום אחד או שניים בשנה...
ובכל זאת אני עדיין מאוד אוהבת את היום הזה, למה?
אולי כי אדום הוא אחד הצבעים האהובים עליי במיוחד.
ואולי זה בגלל שזה החג הרשמי של החנויות וחלונות הראווה.
אני תמיד אוהבת להסתובב בקניון שבוע לפני ולראות באיזה דרך יצירתית ומיוחדת התקשטו להם החלונות.
ולא אני לא מתכוונת לחלונות אדומים מפוצצים בלבבות ונשיקות.
שלא תתבלבלו אני לא מתלהבת כזה בקלות.
למרות שקשה להמנע מכל האדום אדום הזה, אני חושבת שישנן דרכים הרבה יותר מקוריות ומעניינות להעביר את המסר.

רוצים לראות?
אבל לפני זה אזהרה מטעם משרד הבריאות.
מחקרים רפואים קובעים שהפוסט הבא מכיל חומרים דביקים במיוחד.
לא לבעלי לב חלש.


נתחיל מהקל אל ההארד קור ברמת הדביקות:
מסר מקופידון אצל טיפני

ועוד חלון של טיפני מתוק במיוחד,

כל כך יפה שמתחשק לאכול..

גם בסברובסקי הלכו על חוש הטעם, מתה על הסוכריות האלו!
!love is in the air


במוסקינו לעומת זאת בחרו כהרגלם להתמודד עם הנושא בהומור
moschino מלך הלבבות 
עוד חלון מקסים של מוסקינו, הפעם שימוש  נכון בקולור בלוק - אין סיכוי שלא הייתם עוצרים מולו!
yellow heart

גם באמריקן אפרל עשו שימוש בחיצים.
כנראה שחיצים זה הלב החדש.
מי אמר חץ ולא קיבל? 
אחינו הנוצרים נוהגים לשלוח בולנטיין אגרות ברכה מקושוטות.
מזכיר לי קצת את כיתה ב' כשהיינו נוהגים לשלוח באנונימיות מכתבים
רעיון מדליק לעיצוב של חלון ראווה שעושה שימוש במכתבי אהבה.

your mailbox is almost full

ממשיכים במצעד הדביקות, עם חלון מקסים שמשלב פוסטרים בשחור לבן.
חייבת לציין שהניגוד הזה פשוט מחמם לי את הלב..

love in black& white

הלב הבא שייך לבננה ריפבליק Banana Republic.
שילוב מוצלח של אימג' לבבות עם צבעים כהים בררע יוצר חלון מאוד עכשווי 


טיפות ולא מגשם!
לב מגזרי נייר- תמיד עובד!
ואם כבר בלבבות עסקינן, אז הנה רעיון מדליק לחלון של חנות למוצרי סריגה שעוצב כולו.. מצמר!

לב סרוג
עוד לב שנוצר ממוצרים פחות שיגרתיים

תודו שזה רעיון מדליק לעיצוב מדפים בחנות 

The Power Of Love 


ולסיום איך אפשר בלי חלון דביק במיוחד!
שנזכה כולנו לאהוב ולחגוג את יום האהבה כל יום- כל היום!
!happy valentine

תגובות

Lisa Resnick אמר/ה…
I'm personally a big fan of vit-rina blog. Thanks for sharing this post.
clipping path service