5 טיפים לעיצוב חלון ראווה מוכר

חלון הראווה הוא כמו פרסומת בטלוויזיה, וגם כאן אנחנו (המפרסמים) רוצים לעשות הכל כדי שהלקוח לא יזפזפ לחנות הבאה.

אז הנה כמה כלים שימושיים איך לעשות את זה בצורה נכונה.

1. ספר לי סיפור
מאחורי כל חלון טוב עומד קונספט טוב, זהו בעצם השלב הכי חשוב כי סביבו הכל נבנה.
בשלב הזה חשוב לגבש את הרעיון, נושא מרכזי שעליו יתבסס העיצוב, להחליט מה המסר שאותו רוצים להעביר ואיזו אווירה אנחנו רוצים לשדר.
לאחר מכן נבחר את השפה העיצובית- צבעוניות, צורות ,חומרים וכד'

הנה דוגמא לחלון מעורר השראה של לואי ויטון
שסובב סביב עולם הקרקס


זהירות לא ליפול

מי כבד יותר?

לואי ויטון
התמונות מכאן
 סרטון מדליק של "מאוחרי הקלעים":


2. צאו החוצה
 העמידו פנים שאתם הוא הלקוח שהולך ברחוב או בקניון, עכשיו תעיפו מבט מבחוץ,
 האם המוצרים נמצאים בגובה העניים?
העין האנושית נמשכת באופן טבעי לפריטים שהונחו בגובה העיניים ולכן חשוב לא למקם אותם נמוך מדי אחרת הם ילכו לאיבוד...
מומלץ להתקין מוט או כבל עליון עליו יהיה ניתן לתלות פריטים. 
"משחקים" של תליה בגבהים שונים מעניקים נפח ועומק במיוחד אם החלל צר.
ניתן גם ליצור אשלייה של עומק באמצעות הרקע ומשחקים של פרופורציות.
כדאי גם למקם חלק מהתצוגה בחלון באלכסון כך יהיה קל יותר לתפוס את העיניים של העוברים ושבים.

BUBIES Lingerie
התמונה מכאן

זרעים של ג'ינס
התמונה מכאן

נעליים באמת משעממות
התמונה מכאן



3. ויהי אור
חשוב להדגיש את הפריטים עם תאורה טובה. עיצוב חלון ראווה חייב לכלול תאורה נכונה לאובייקטים המוצגים בו.
חשוב גם לבחור את סוג התאורה הרצוי, חמה או קרה בהתאם לקונספט שנבחר.

חיה בסרט...
Lanvin
התמונה מכאן
לא מגלה לכם את הקוד
התמונה מכאן

4. פחות זה הרבה יותר
כמו בדייט ראשון, אנחנו לא ממהרים להתפשט ולרוץ למיטה, מספיקה רק נשיקה שתעורר התלהבות, סקרנות וטעם של עוד כך...
גם כאן, לא כדאי להציג את כל מרכולתינו בחלון הראווה.

תפסת מרובה לא תפסת זוכרים?

הקטע זה לעורר עניין וסקרנות ולכן כדאי לבחור פריטים נבחרים שהם ה- highlight

ולתת להם את הבמה.


הרמס
התמונה מכאן
נאחז באוויר
התמונה מכאן


4. חלון- שפר הופעתך
השתמשו באביזרים שיציגו את המוצרים הכי טוב שאפשר.
מציאת האביזרים הנכונים היא לא קלה אבל זה מה שעושה את ההבדל בתצוגה.
מומלץ להשתמש באביזרים גדולים שמושכים את העין אבל להיזהר כמובן שלא יגנבו את ההצגה.
כדאי לעשות שימוש לא רק במוצרים שהחנות מציעה למכירה.
זה המקום להיות יצירתיים ולהפתיע.

התמונה מכאן

התמונה מכאן


תגובות